• De meerwaarde van VR-brillen in het onderwijs

De meerwaarde van VR-brillen in het onderwijs

Nynke de Jong en Silke Metzelthin, beide docent bij de vakgroep Health Services Research (Gezondheidswetenschappen)

Om studenten gezondheidswetenschappen voor te bereiden op hun toekomstig beroepsleven, is het belangrijk dat ze theoretische inzichten kunnen toepassen in de praktijk. De Universiteit Maastricht heeft een innovatieve manier ontwikkeld om de realiteit van langdurige zorg in de klas te brengen. Virtual Reality (VR) brillen worden gebruikt om te laten zien hoe wijkverpleegkundigen zelfmanagement bij hun klanten stimuleren.

agenda

za 8 september 19:15-19:45u
Onderwijsruimte B 0.115 - NL
Locatie 2: Bouillonstraat 3
za 8 september 20:15-20:45u
Onderwijsruimte B 0.115 - EN
Locatie 2: Bouillonstraat 3
za 8 september 21:15-21:45u
Onderwijsruimte B 0.115 - NL
Locatie 2: Bouillonstraat 3
za 8 september 22:15-22:45u
Onderwijsruimte B 0.115 - EN
Locatie 2: Bouillonstraat 3